26 augustus Over De Brug Festival 2017

OVER DE BRUG FESTIVAL 2017

Zaterdag 26 augustus 2017
13.00- 17.00 uur in het speelbos Gagelbos

Dank aan alle vrijwilligers, medewerkers en deelnemende organisaties die het mogelijk maakten.

Bedankt bezoekers dat jullie er waren! Een fijne gezellige middag!

Samen maakten we het tot een groot succes #Overdebrugfestival.

IJsclub Siberia, daar wordt je warm van!

Foto’s Over de Brug Festival 2017

De foto’s zijn terug te kijken op Facebook.

Tot ziens bij ons volgende buitenfeest!

Deelname is GRATIS.

Kom samen met je kinderen over de brug: en wel de brug die de wijk Overvecht met het speelbos Gagelbos verbindt! Te voet, op de fiets of zelfs met paard en wagen die je naar het Gagelbos brengt. Een middag vol activiteiten en ontdekken, in het bijzonder voor de kinderen. Lekker sporten met de boswachter, broodjes bakken, hutten bouwen, een hindernisbaan, boog maken en schieten en nog veel meer. Genoeg te beleven voor een middag vol buitenplezier! Het beloofd weer een vol programma te worden met allerlei avontuurlijke buitenactiviteiten.

Kom vooral op de fiets over de brug naar het Gagelbos. Er rijdt ook een Hinnikwagen tussen Kinderboerderij Gagelsteede en het Speelbos Gagelbos kosten: € 0,50.

Parkeren is mogelijk bij Startpunt Speelbos Gagelbos Gageldijk ter hoogte van nr 104 3566 MH Utrecht

Klik hier voor info website Staatsbosbeheer

Voor meer informatie: boswachter Tim Hogenbosch via t.hogenbosch@staatsbosbeheer.nl

Over De Brug Festival wordt mede gerealiseerd door Staatsbosbeheer, IJsclub Siberia, Wijk&Co, De Kokjes, U.S.S.V. Simius Hircus Survivalutrecht.nl, UtrechtNatuurlijk,  XL Adventures, Outdoor Fit en Atletiekvereniging Phoenix.

Deelname aan onze activiteiten zijn geheel op eigen risico.

Weerbericht: Het weekeinde van de 26e/27e augustus lijkt droog of zo goed als droog te gaan verlopen. Dat is natuurlijk heel gunstig voor het evenement. Ook met de temperatuur gaat het waarschijnlijk helemaal goed komen. Meer lezen? Klik hier voor het weerbericht van Arie Verrips.

Plattegrond van het Festivalterrein.
Blauwe ster is Parkeerplaats Gageldijk 104 Utrecht
Blauwe Pijl Bospad Gagelbos
Rode Ster activiteiten
Geel EHBO
  Dank aan fotograaf Ton van de Blaak.