IJsclub Siberia wint Stimuleringsprijs Maex Utrecht

En nu werden we ineens verrast door een Stimuleringsprijs van 1000 euro!
Wethouder Kees Diepeveen opent met mooie woorden de lancering van de nieuwe website Maex Utrecht. De website vervangt de website van Utrecht maken we samen. MAEX UTRECHT biedt een platform om initiatieven in Utrecht zichtbaarder te laten zijn en worden. Op deze manier hopen ook wij meer vrijwilligers en fondsen aan ons te verbinden. Vraag en aanbod bij elkaar brengen om Overvecht en omgeving 😉 een stukje mooier te maken. Uit deze prijs spreekt erkenning en veel waardering! Afgelopen drie jaar zijn we met ons initiatief (ten behoeve van laagdrempelige natuur- en sportactiviteiten in Overvecht) betrokken geweest bij realiseren van onze doelstellingen. Daarnaast waren we betrokken bij de Agenda Ruim Baan voor Initiatief vanuit de Gemeente Utrecht. Ruimte voor initiatief in de stad vinden ook wij belangrijk. Met de stad en de wijk Overvecht sleutelen we aan nieuwe vormen van samenwerking. Het maakt Utrecht een stukje mooier en meer van de mensen zelf. Door te doen, leren we hoe we samen verder kunnen komen door te doen en mooie activiteiten en evenementen te beleven. Zo maken we Utrecht écht samen.

Inmiddels hebben we met IJsclub Siberia heel veel gedaan met vrijwilligers en deelnemers uit de wijk Overvecht. We zijn met zijn allen erg trots op de waardering die uitgaat van deze Stimuleringsprijs. Afgelopen jaren hebben we veel geïnvesteerd! Zin om een keer een kop koffie te drinken en elkaar te inspireren? Neem contact met ons op via info@ijsclubsiberia.nl

#Glowinthepark #Overdebrugfestival #SiberiaChallenge #Avonturenclub #Natuurijsbaan #ParkdeWatertoren #Skatefeest #RUIG030