Word lid van IJsclub Siberia

Vriendje voor een tientje

Een IJsclub is natuurlijk pas een IJsclub als er actieve deelnemers zijn. Dus zoeken we jou, schaatsfanaat, natuurliefhebber, gezelligheidsdier of sportieveling om nu al mee te doen. Samen vormen we IJsclub Siberia. Word je al helemaal warm van onze IJsclub? Sluit je dan bij ons aan!

Je kunt voor 10,00 euro vriend worden van IJsclub Siberia. En je kunt kiezen uit de volgende warme artikelen:

Kies warme vriendenactie A.

Je krijgt een gratis mok (winkelwaarde 7,50 euro) en 2 x gratis consumptie voor jouw en je vriendje. We hopen natuurlijk dat je iemand meeneemt naar onze gezellige activiteiten. Genieten dus van een warme chocolademelk in je eigen mok.

Kies warme vriendenactie B.

Je krijgt twee warme ijsmutsen (winkelwaarde 5 euro) voor jezelf en een vriend(in)

Kies warme vriendenactie C.

Je krijgt één jaar gratis toegang tot onze events. Bij de gratis events ontvang je één gratis consumptiebon.

Kijk verder op onze “Doe mee!” pagina voor meer mogelijkheden als vrijwilliger en sponsor.

Als je hieronder je mobiele nummer invult houden we je via onze Siberia NU groeps-app of sms tel. 06-41679005 op de hoogte en krijg je van ons een alert als we ergens voor een activiteit verzamelen.

————————————————————————————————————————————————

Ja, ik maak 10.00 Euro over op ING rekening NL64 INGB 0006852791 ten name van IJsclub Siberia onder vermelding van “vriendje voor een tientje”.

[contact-form-7 id=”45″ title=”Doe Mee”]