28 juni Zomerfeest

Het Zomerfeest 2018! Op 28 juni organiseerden we samen met het Pouwercollege een gezellig buurtterras met muziek, sport en spel, dans, lekkere hapjes en 2e hands markt bij natuurijsbaan Park De Watertoren. Deelname was gratis !

De start van het buurtterras en de markt was om 13.00 uur. Een zomers wijkfeest voor jou, je vrienden, buren en familie.

Ontmoet je buren op het gezellige terras en laat je kinderen met hun deelname kaart mooie prijzen winnen en met elkaar springen op het grote luchtkussen. Geniet van de muziek, spelletjes en de lekkere hapjes. Daarnaast is er een 2e hands markt met kleding en spullen en plantjes verkoop. Doe mee met de sport en spel activiteiten en Oudhollandse Spelletjes of win mooie prijzen bij het Rad van Fortuin. Voor de voetballiefhebbers is er WK Voetbal Senegal – Colombia op Groot Scherm.

Plezier voor jong en oud. Gezelligheid en 27°C? bij onze ijsbaan in Park de Watertoren én mét zomerijs.

Datum: 28 juni 2018
Tijd: 13.00-21.00 uur
Vanaf 13.00 uur Inloop
Locatie: La Bohemedreef 7, Utrecht
LET OP: Pinnen is niet mogelijk. Neem zo veel mogelijk gepast geld mee voor de markt.

Meer informatie: Docente Marleen mhengstum@pouwermail.nl

Of kijk op  FACEBOOK

Over Pouwercollege
Pouwer College is een school voor praktijkonderwijs in de wijk Overvecht. De leerlingen van Pouwer College leren door doen in een betekenisvolle omgeving. Zo zijn wij de praktijkschool in Nederland met een professionele fietsenwerkplaats. De wijk en de buurt zijn zoveel mogelijk betrokken en nodig bij het bieden van betekenisvol onderwijs en echte opdrachten. We hebben een breed bedrijvennetwerk, waardoor er voor leerlingen een ruime keuze is om stages te lopen, werkervaring op te doen en zo mogelijk een baan te vinden. De leerlingen verlaten de school als ze een baan hebben of stromen door naar vervolgonderwijs. Daarnaast werken we samen met oa IJsclub Siberia. Een vrijwilligersorganisatie voor natuur- en sportactiviteiten in Utrecht Overvecht. Het Pouwercollege ondersteunt IJsclub Siberia in het beheer en organiseren van de nieuwe natuurijsbaan in Park De Watertoren aan de Marnedreef in Overvecht als het vriest. Het Zomerfeest is programmaonderdeel van De Versnelling in Overvecht.

Pouwercollege en IJsclub Siberia willen ‘positief verbinden’. Daar word je warm van!

#ijsclubsiberia #pouwercollege #berenloop #desfeervanweleer #2ehandsmarkt #typischovervecht #ontmoeting #buurtfeest