Burendag Wintereditie 2023

Het gaat wéér gebeuren! Zaterdag 25 februari van 14:00 – 17:00 uur “Burendag Wintereditie” in het Johannescentrum én iedereen is welkom, samen maken we er een vrolijke dag van! Kom jij ook? Er is inmiddels een filmpje terug te zien van U in de Wijk Overvecht klik hier

“Ontmoet je buren tijdens Burendag”

De Burendag Wintereditie op zaterdag 25 februari van 14.00 – 17:00 uur is een initiatief van Maira Rep en veel buurtorganisaties rondom het Johannescentrum. Iedereen is welkom! We hopen je daar te zien!

Met een Burendag Wintereditie mag een een vreugdevuur niet ontbreken en march melows roosteren. Ook is er weer een rommelmarkt, lekker eten, warme dranken, verhalen door mensen uit de buurt, muziek en creatieve activiteiten, mede georganiseerd door ijsclub Siberia. Met onder andere Barbara van Allone met het project “Make a storybook”; én leer verhalen te vertellen! En natuurlijk draait het draaiorgel van Joop Budding en zijn er poffertjes van Marjolein #ijsclubsiberia #koekenzopie.

Wil je als individu of organisatie iets organiseren voor deze dag stuur dan een email naar mairarep@johannescentrum.nl

Foto’s van de Winterse Burendag 2022 zijn terug te zien op Facebook

“Kampvuurmiddag met winterse verhalen, poffertjes en warme chocolademelk”

Zaterdag 25 februari 2022 14:00 – 17:00 uur
Johannes Centrum Utrecht Overvecht
Adres: Moezeldreef 400 3561 GD Utrecht

It is happening! The “neighborhood day” last year brought so much enthusiasm that we decided to organize a winter-edition together! Everybody is welcome, together we create the joyful environment! There will be a bonfire, flee market, food, warm drinks, storytelling by people in the neighborhood, music and creative activities!

The pictures of last year 2022 are shown at Facebook

With other words a great setting to connect with your neighbors! If you as an individual or organization want to organize something for this day please send a mail to mairarep@johannescentrum.nl

overvecht #buren #utrecht #communitydevelopment #samenwerken