Club van het jaar 2021

Rabobank heeft samen met NOC*NSF, AD.NL, LKCA en Kunstbende een mooi initiatief genomen. We waren ook genomineerd voor de eervolle titel ‘Club van het jaar 2021’. Stemmen op ijsclub Siberia kon tot 24 mei jl.

“Dit jaar staat de veerkracht van de clubs centraal.”

Rabobank heeft samen met NOC*NSF, AD.nl, LKCA en Kunstbende het initiatief genomen om het fenomeen verenigen te vieren en te belonen. D We roepen alle clubs op om hun veerkracht zichtbaar te maken, anderen daarmee te inspireren en de waardering en erkenning te krijgen die ze verdienen.

“Samen bereik je meer dan alleen en dáárom is verenigen zo belangrijk.”

Nederland telt ruim 50.000 verenigingen en stichtingen, welke samen het grootste sociale netwerk van ons land vormen. Sociale ontmoetingsplaatsen waar mensen samen sporten, muziek maken, acteren, dansen of kunst maken. En waar talent opgeleid wordt.

“Een eervolle titel ‘Club van het jaar 2021’.”

Met bijna 100 stemmen staan we op de 10e plaats in de Provincie Utrecht.

Dank iedereen voor de stemmen!

#ijsclubsiberia #clubvanhetjaar #raboclubsupport D