Glow in the Park Speelbos Gagelbos

januari 18, 2025
Price: Gratis

De financiering voor een hernieuwde editie van Glow in the Park 2025 is erg onzeker.We houden je op de hoogte van doorgaan Glow in the Park Gagelbos in 2025.

Glow in the Park betekent lekker gaan banjeren; koud, onverwachte lichtjes, mensen en leuke verrassingen, kampvuur, winterverhalen, lekker eten en vooral een hoop gezelligheid!

Trek genoeg warme kleding aan en bereid je voor op een magisch avontuur voor jong én oud!

De tocht voert door het Gagelbos, langs de Ruige Bunkers en de Gagelplas.

Een mooie wandelroute met vuurkorven, verrassende lichtjes, verhalen, theatrale acts en live muziek langs de wandelpaden.

Lichtpuntjes wijzen je de weg door het donkere bos.

Na de wandeling genieten we samen van het grote kampvuur.

De organisatie houdt een verkiezing voor de mooiste, leukste of origineelst geklede deelnemer.

Na de wandeling kun je je vermaken en opwarmen op het festivalterrein met live muziek, Oud Hollandse Spelletjes, warme chocolademelk, glühwein, soep, koek, en lekkere hapjes.

Er is catering met oa. koek & zopie en poffertjes.

Er is weer een vuurspektakel van Focusfire Flowarts, met getalenteerde jongleerders; een must-see!

Start en finish: Speelbos Gagelbos

16:00 tot 23:00 uur: Genieten op het festivalterrein

16:30 tot 21:00 uur: Iedere 5 minuten start een groep van 25 deelnemers aan de wandeling

Praktische informatie:

• De wandelingen zijn geschikt voor alle leeftijden.
  • Volg de aanwijzingen van de medewerkers langs het parcours.
  • Trek genoeg warme kleding aan en meedoen is op eigen risico.
  • Laat geen afval achter en maak bomen en struiken niet kapot.
  • Laat uw hond thuis van 16-23 uur.
  • Meedoen is op basis van eigen risico. U bent zelf aansprakelijk voor eventueel geleden schade.
  • Voor het drinken betaal je met pin/contant vanaf 1 euro tot 3 euro
  • Er is dus een mogelijkheid om te pinnen.
  • De internetverbinding was vandaag nog goed in het Gagelbos, maar neem svp. ook contant geld mee.
  • Start: Zaterdag 18 januari 2020 16:00 – 23:00 uur
  • Wandeling vanaf 16:30 en tot 21:00 uur (bij zeer koude weersomstandigheden kan de route eerder stoppen)
  • Plaats: Start- en finishlocatie: Parkeerplaats Gageldijk 104c Speelbos Gagelbos.

Meest gestelde vragen:

• Het is het snelst en het makkelijkst om met OV bus 6 Overvecht Zuid halte Oderdreef, lopend (ongeveer 15 minuten vanaf De Watertoren) of op de fiets (5 minuten) te komen.
  • JA, kom bij voorkeur lopend of op de fiets.
  • JA, je kunt met de auto komen. Volg dan de aanwijzingen van de verkeersregelaars om de auto op de toegewezen plekken te parkeren.
  • NEE, Parkeren bij Benzinestation Iesberts én op de Sint Antoniedijk en Kanonsdijk is <<NIET>> toegestaan.
  • JA, parkeren is een uitdaging in en rond het Noorderpark.
  • JA, parkeren mag langs de Gageldijk en volg de instructies van de verkeersregelaars
  • JA, er kan gratis geparkeerd worden op het Parkeerterrein van Tuincentrum Overvecht en achter het tuincentrum.
  • Er is een Kiss & Ride op de 2e parkeerplaats Sint-Anthoniedijk nabij Camping Tussen Hemel en Aarde.
  • JA, het Glow parcours is minder toegankelijk voor rolstoelers ivm regenval afgelopen week. Het festivalterrein is goed verhard.
  • JA, het parcours is toegankelijk voor kinderwagens.
  • JA, kleedt je warm genoeg aan en zorg voor goed schoeisel.
  • JA, Het is écht koud: het Noorderpark Ruigenhoek staat bekend om zijn hoge vochtigheid en ’s avonds koelt het af tot het vriespunt.
  • JA, we zorgen natuurlijk voor warme drankjes en hapjes en zorg jij goed voor jezelf.
  • JA, óók als vrijwilliger ben je van harte welkom! Zin om mee te doen? Aanmelding kan via info@ijsclubsiberia.nl
  • JA, tijdens het evenement worden foto’s gemaakt. We gebruiken de foto’s om ons werk naar fondsen en subsidiegevers te verantwoorden. Daarnaast is het een mooie manier om naslagwerk te hebben en promotiemateriaal. We houden zoveel mogelijk rekening met de nieuwe AVG wet. Meer info klik hier
  • JA, mocht je foto’s op social media tegenkomen dan kun ons mailen of bellen en worden de foto’s natuurlijk verwijderd.

Aan #GlowinthePark2025 werken mee:

ROC Creative CollegeROC SportcollegeSport UtrechtAllOne productions, Dock, Verhuisbedrijf Utrecht, Karwei Outlet Overvecht, Fitmomz Massage Utrecht, Gemeente Utrecht, Recreatieschap Midden Nederland, Staatsbosbeheer, EHBO-Zuilen, Cultuurspot Overvecht, Voedseltuin Overvecht, VKR Traffic, Eemke Koppelman Createur d’Ambiance, Set-producties, Ineke de Jongh Verhalen, Cultuur Platform Overvecht

Muziek met oa. verschillende koren en muzikanten uit Utrecht.

KLEURWEDSTRIJD

Voor iedereen in Utrecht en omgeving van 5 t/m 12 jaar en je kunt de kleurplaat afgeven bij de kassa van Glow in the Park.

Date: 18 jan
Time: