• Dit evenement is voorbij.

Verhalen vertellen en voorlezen door vertellers

februari 22 @ 16:30 - 17:30
Price: Gratis

Niets lekkerder dan voorgelezen worden. Ontsnappen naar een onbekende wereld. Even wegkruipen op schoot of in een lekkere stoel en luisteren naar de fijne stem van de voorlezer. In de bieb lezen we veel én vaak voor. Schuif aan! Voorlezen is voor een kind heel belangrijk. Het is leerzaam en stimuleert de ontwikkeling van het kind. Bovendien is voorlezen erg gezellig!

Foto’s, verhalen en sportactiviteit

In de Voorjaarsvakantie, woensdag 21 en donderdag 22 februari, zijn de verhalenvertellers van IJsclub Siberia aanwezig voor een fijn voorleesmoment, in de Bibliotheek Overvecht.

Onze huisfotograaf Ton van de Blaak van 5 februari t/m 25 februari laat zijn foto’s zien in de Bibliotheek Overvecht.

Na de vertelling zijn de sportaanbieder Luna Movement en de Photobooth van Nick van den Berg ook aanwezig in de Voorjaarsvakantie op 21 en 22 februari 15:00 – 18:00 uur met activiteiten. Meer informatie via Bibliotheek Overvecht via deze link

De foto’s van Ton van de Blaak zijn ook terug te zien op Instagram

Samen herinneringen maken

Ten behoeve van onze publiciteitsactiviteiten worden er foto’s gemaakt. Deze worden ingezet op de sociale media en website voor méér sponsoren, waardoor onze buitenfeestjes mogelijk blijven. Onze huisfotograaf Ton van de Blaak kun je altijd vragen om je buitenbeeld te houden of juist in beeld.

Foto’s zijn terug te kijken op Facebook en Instagram

Openingstijden van de Bibliotheek Overvecht