Jubileum Magazine 2015 – 2020

Afgelopen jaren hebben we met elkaar sfeervolle activiteiten, met en óók zonder natuurijs, georganiseerd. Om onze vrijwilligers en partners te bedanken hebben we mét elkaar een prachtig IJsclub Siberia Magazine gemaakt; te lezen via deze link.

De impact van de coronamaatregelen in 2020 zijn groot en we proberen met ijsclub Siberia een positieve bijdrage aan Overvecht te blijven geven. Het is voor (groot-)ouders en kinderen een hele uitdaging om in deze quarantaine tijd positief te blijven en in contact te blijven met elkaar. Dat geldt ook voor ons.

Het is een kwestie van tijd voor we elkaar weer op een veilige en sportieve manier ontmoeten in 2021.

We kijken in dit eigenzinnige IJsclub Siberia clubblad terug op de afgelopen 5 jaar.

Filmpje (deel 1): U in de Wijk Overvecht over het maken van het Magazine; te zien via deze link op YouTube

Filmpje (deel 2): U in de Wijk Overvecht vroeg een aantal van onze artiesten naar hun verhaal  YouTube

We hopen als Bestuur dat dit magazine een bewaaralbum is voor jullie betrokken vrijwilligers, partners en deelnemers.

Dank voor jullie inzet!

Samen voor Overvecht!

Het Magazine is te lezen via deze link.

#ijsclubsiberia #samenvoorovervecht #ijsbaandewatertoren #parkdewatertoren