Kom Over De Brug Feest 2021

Nagenieten van Over de Brug 28 augustus 2021! Het was een hele fijne middag voor avontuur in Speelbos Gagelbos.

Feest in het Gagelbos! De toegang was gratis. Op de laatste zaterdag van augustus bruist het weer in het Speelbos Gagelbos van de feestelijke activiteiten! En jij bent uitgenodigd voor volgend jaar, op de laatste zaterdag van augustus. Zet hem vast in je agenda.

Een middag vol avontuur in de natuur ism. Dock Utrecht, Stadsboerderij Gagelsteede, Staatsbosbeheer, Phoenix Atletiek en IJsclub Siberia.

Een greep uit de gratis activiteiten:

• Poppenspel
  • Sminken
  • Slacklinen
  • Sporten in het bos
  • Broodjes bakken boven vuur
  • ijsjes eten
  • Spelen met modder
  • Waterbeestjes vangen
  • Klimmen en klauteren
  • Professor Loep en de bende van het bos
  • Pijl en boog maken met boswachter Bianca

Genoeg te beleven voor een middag vol buitenplezier!

Het Over de Brug feest wordt voor de zesde keer gevierd.

De toegang is gratis én geheel op eigen risico. Jij bent uitgenodigd!

Zaterdag 28 augustus 2021 van 13.00- 16.30 uur in het Speelbos Gagelbos

Kom samen met je kinderen over de brug, die de wijk Overvecht en Stadsboerderij Gagelsteede met het Speelbos Gagelbos verbindt!

In 15 minuten wandel je naar het Speelbos Gagelbos.

Een kleine parkeerplaats is aanwezig bij Startpunt Speelbos Gagelbos Gageldijk ter hoogte van nr 104 3566 MH Utrecht

Klik hier voor info op oa. Facebook

Foto’s kijken

Wij willen óók onze vrijwilligers bedanken voor hun inzet.

Fotograaf Ton van de Blaak is één van onze vrijwilligers.

Veel activiteiten konden vanwege Corona niet door gaan afgelopen jaar en nu staan we weer voor elkaar klaar. Top!

De foto’s van Ton en andere bezoekers zijn terug te kijken op oa. Instagram en Facebook

We hebben met de foto’s rekening gehouden met de wet op de privacy. Mocht je foto’s toch verwijderd willen of juist downloaden, stuur een bericht naar info@ijsclubsiberia.nl

Sponsor actie voor KiKa

De sponsor actie met onze berenkoekjes en meloen tijdens het Over De Brug Feest leverden een mooi bedrag op voor KiKa.

KiKa werft fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker. Daarnaast richt KiKa zich op het geven van voorlichting over kinderkanker.

De KiKa beer staat symbool voor steun en liefde voor kinderen in moeilijke tijden. Met deze lieve KiKa beer geef je uren knuffelen cadeau én steun je KiKa met een bijdrage voor onderzoeken naar kinderkanker!

De KiKa beer kun je kopen via deze link klik hier

#Gagelbos #overdebrugfeest #Overdebrugfestival #noorderparkruigenhoek