Magisch sportavontuur Glow in the Park 2016

Op zondag 17 januari 2016 organiseerde IJsclub Siberia voor de eerste keer Glow in the Park in het Utrechtse Noorderpark. Op deze donkere en koude winteravond zorgden we voor een hartverwarmend sportief en cultureel programma. Belangstellenden konden zich opgeven voor een theatrale wandeling of glowrun over een speciaal verlicht parcours door het recreatiegebied de Ruigenhoek. De weergoden waren ons welgezind, het was een prachtige heldere avond en de temperatuur was ruim onder nul. Je werd langs bakens van licht door het park geleid en langs de route waren allerlei acts te zien. Na afloop kon je je warmen op het gezellige Finish Festival bij de Berenwagen van IJsclub Siberia met oa. lekkere hapjes en drankjes met live muziek, verhalenvertellers, dichters, dansers, vuurspuwers van Cirque du Freaq.

Dit sportieve en theatrale evenement kwam tot stand met hulp van Staatsbosbeheer, Atletiekvereniging Phoenix, ROC MN Creative College, ROC MN Sportcollege, Recreatieschap Midden-Nederland, Resto van Harte en de Forelvisvijver de Ruigenhoek.

Kijk hier voor de foto’s en hieronder een video impressie.