1 juli Margreet is onze nieuwe voorzitter van IJsclub Siberia

Vanaf 1 juli is Margreet Lasseur – Geuzinge de nieuwe voorzitter van IJsclub Siberia. Zij volgt hiermee Karola Mulder op.

Voorzitter Margreet Lasseur-Geuzinge

Margreet woont in Overvecht en is werkzaam bij Ludens. Margreet heeft vele jaren ervaring in de kinderopvang. Dit zijn zowel kinderdagverblijven als locaties voor buitenschoolse opvang. We zijn heel blij met een voorzitter die ook zelf houdt van avontuurlijk buitenspelen, schaatsen en skaten. Daarnaast is zij bekend met de activiteiten van IJsclub Siberia en onze vele partners op vele plekken in Utrecht en Overvecht.

Het Bestuur bestaat daarnaast uit Penningmeester Tendayi Matimba en Secretaris Robbert van Vliet. IJsclub Siberia wordt mogelijk gemaakt door een wisselende groep van vrijwilligers, bewoners, sociaal ondernemers, scholen, en wijkpartners.

Karola woont sinds enige tijd in Lelystad. Het voorzitterschap van IJsclub Siberia was niet meer goed te combineren met andere werkzaamheden. We bedanken Karola voor haar inzet en betrokkenheid bij de Vereniging IJsclub Siberia en de Avonturenclub Overvecht.

In september organiseren we met elkaar een kennismakings- en afscheidsborrel.

Volg hiervoor de berichten op social media. Of meldt je aan via info@ijsclubsiberia.nl

IJsclub Siberia, daar word je warm van!