Najaar 2020

Nieuwsupdate; Het dagelijkse leven staat op z’n kop staat door de gevolgen van het coronavirus. Langzaam raken we gewend aan een 1,5 meter samenleving. We stuurden onze vrijwilligers en partners onderstaande email.

De coronamaatregelen hebben veel invloed op een Vrijwilligersproject waarbij ‘sportiviteit’, ‘verbinding’ en ‘samen’ centraal staan zowel in de voorbereidingen als tijdens de uitvoering. Gezondheid en veiligheid voor zowel onze vrijwilligers als onze bezoekers staan voorop.
We zijn ondertussen achter de schermen druk aan het brainstormen over nieuwe buitenactiviteiten binnen de maatregelen van een #anderhalvemetersamenleving. We willen in ieder geval proberen een bijeenkomst te organiseren met elkaar in 2020.

Winter Magazine en eindejaarsborrel.

Wij hebben vrijdag 18 december in onze agenda gezet voor een eindejaarsborrel. In welke vorm we ons 5 jarig jubileum (15-03-2015 – 15-03-2020) gaan vieren is nog niet duidelijk.
Wilma en ik hebben samen met het campagneteam; Erin, Quincy en Shania bedacht een Club Magazine te gaan maken voor de vrijwilligers en partners. We willen vrijwilligers en partners hierin alle ruimte geven voor hun bijdrage. Denk aan een korte column, winterverhalen, mooie foto’s, vrijwilligersoverzicht, herinneringen; kortom alle ruimte voor jouw creativiteit. Ook is er ruimte voor (betaalde-) advertenties.
Stuur je bijdrage naar: info@ijsclubsiberia.nl

Jaarkalender najaar 2020

Jullie zullen begrijpen dat de huidige coronamaatregelen veel van ons vragen. Het is nog steeds onduidelijk of het mogelijk is om de Herfstwandeling (zondag 18 oktober 2020) en Glow in the Park (januari 2021) te organiseren. Hierover zijn komende twee maanden nog overleggen met de Gemeente Utrecht en samenwerkingspartners.
Met een grote tevredenheid en plezier kijken we terug op het laatste evenement Glow in the Park 2020. Met al jullie inbreng is het ons gelukt om een bijzonder familiefestival neer te zetten. Daar zijn we best trots op. Gelukkig hebben we de beelden nog! Klik hiervoor naar op deze link Glow in the Park 2020

Natuurijsbaan winter 2020-2021

De verbeteringen van de ijsbaan zijn tot stand gekomen door een bijdrage van 150 donateurs via Voorjestadsie.nl
Onze natuurijsbaan in Park De Watertoren is verbeterd, dus gaan we kijken hoe we de activiteiten daar vorm kunnen geven.
Ook zullen we actief rekening moeten houden met de 1,5 meter maatregelen. Het is nog niet duidelijk hoe we onze koek & zopie en schaatsuitleen vorm gaan geven. We volgen hierin de adviezen vanuit de KNSB.
Nogmaals voor het Magazine kijken we uit naar jullie bijdrages via: info@ijsclubsiberia.nl
Tot de volgende IJsclub Siberia bijeenkomst.