RUIG030

30 JUNI 15.30 – 22. 00 uur RUIG030 SKATE- & BMX PARK RUIGENHOEK

Het was een geweldig dans- en muziekfeest met RUIGE sport demonstraties: Outdoor Sports & Grafitti Art & Streetdance & BMX & Skaten & Skateboarden & LIVE optredens.

Verders kwam de Utrecht Skateparade #usp030 komt pauze houden in het Noorderpark-Ruigenhoek.

Dank aan de 30 vrijwilligers die het mogelijk maakten.

Bedankt bezoekers dat jullie er waren!

Een fijne gezellige middag en avond!

FOTO’S RUIG030

De foto’s zijn terug te kijken op Facebook.

Samen maakten we het tot een succes! RUIG030 daar word je warm!

PROGRAMMA * :

• BMX:

WC Het Stadion BMX  demonstratie voor volwassenen en kinderen door ervaren bmx-er ( 2e van Europa & 4e wereld )

Demo’s: groep 1  15:30-16:30 /groep 2 16:45-17:45  /groep 3 18:00-19:00 /groep 4 19:15: 20:15 uur

Daarna mogen de personen fietsen en is er mogelijkheid om wat wedstrijdjes te doen.

21 uur prijsuitreiking twv.50 euro

Vooraf inschrijving via: info@domcitypersonaltraining.nl

• SKATEN:

Start USP Skateparade vanaf 19.45 uur Lucas Bolwerk. Utrecht Skateparade #usp030 komt pauze houden in het Noorderpark-Ruigenhoek.

• OUTDOOR:

XL Adventures Klimmuur 8 meter hoog

Survival Utrecht indianenbrug over het water

• SKATEBOARD:

Skate Days demonstratie (16-19 uur vrije training & 19-21 uur & 21 uur prijsuitreiking twv.50 euro)

• STREETDANCE:

Dans demonstratie  (19-21 uur)

• GRAFFITI ART:

Demonstratie graffiti spuiten

• RAP CLASS:

Rap class demonstratie

Proces-Verbaal  >>>>POEZIE CENTRALE >>>>

• MUZIEK:

1530-22 uur Presentatie MC MultipleX  >>>> KLIK & LUISTER >>>>

• 15.30-16.30 uur Vinly DJ // LesleY [Scene Zwolle] – Oldskool HipHop’70/’80 >>>> KLIK & LUISTER >>>>

• 16.30-18.00 uur DJ // Majestic [Bass in ya Face] – Jungle/Drum&Bass (DnB) >>>> KLIK & LUISTER >>>>

• 18.00-18.40 uur Vinly DJ // LesleY [SceneZwolle] – Oldskool HipHop’70/’80 >>>> KLIK & LUISTER >>>>

• 18.40-19.20 uur: MC & Vinly DJ // E√ert & ill – NederHop  >>>> KLIK & LUISTER >>>>

• 19.20 – 19.40 uur RAP ACT Special Guest *Umit-C >>>> KLIK & LUISTER >>>>

• 19.40 – 20.00 uur Neder Hip Hop act Swifty Official  >>>>KLIK & LUISTER >>>>
    • 20.00 – 21.00 uur DJ // Noobje [TRI] – Drum&Bass (DnB) >>>> KLIK & LUISTER >>>>

• 21.00 – 22.00 uur DJ // Red Lebanon – Drum&Bass (DnB) >>>> KLIK & LUISTER >>>>

* tijden en artiesten onder voorbehoud

Deelnemende partijen:

IJsclub Siberia, De Kokjes, Feetje Kookt, Wijkburo Overvecht De Versnelling, XL Adventures, Survival Utrecht USSV Simius Hircus, Ludus Outdoor, BMX – Harten voor Sport, Skate Days, Axz-Audiovisueel Artist, Dom City Dolls, USP Utrecht Skate Parade met demonstraties BMX fietsen, streetdance, Cuttlefish Hooping, Graffiti Street Art, Pet van de Luijtgaarden, Eemke Koppelman Créateur d’ Ambiance, skateboarden, skaten en muziek Umit-C, Hip Hop Artists en DJ’s.

#RUIG030 #usp030 #Skatefeest #BMX #Streetdance #StreetArt #BBQ #Speelmee #RAPCLASS #Versnelling #Overvecht #ruig030feest #versnellings4daagse

Huisregels en praktische tips

•  Deelname is geheel op eigen risico. We doen ons best alles zo veilig mogelijk te laten lopen. U bent zelf aansprakelijk voor eventueel geleden schade.
  • Laat geen afval achter en maak bomen en struiken niet kapot. Noorderpark-Ruigenhoek is een recreatief natuurpark waar we met elkaar natuurlijk zuinig mee omgaan. Maak dus niks kapot en doe je afval in de afvalzakken: vóór, tijdens én na de activiteit.
  • Volg de aanwijzingen van de medewerkers. Langs het parcours en langs de weg staan medewerkers die zorgen dat alles in goede banen loopt.
  • Ons advies voor hondenbezitters: We zijn met elkaar in een honden losloopgebied. Laat uw hond thuis van 16-22 uur. Het wordt druk en niet iedereen houdt van honden op een klein festival terrein. Mocht het onverlaat toch nodig zijn de hond mee te nemen: hou hem dan tussen 16-22 uur aangelijnd. Wij houden wel van honden en het naast gelegen Gagelbos Babybos is vrij toegankelijk voor u hond. Mede in verband met de aanwezige skaters. Blijf in ieder geval met uw hond uit de buurt van de skatebaan.
  • Kom lopend of op de fiets. Het is het snelst en het makkelijkst om met OV, lopend (ongeveer 15 minuten vanaf De Watertoren) of op de fiets (5 minuten) te komen. Locatie: Utrecht Parkeerplaats Sint – Anthoniedijk no.120 (ga voorbij de Forelvijver De Ruigenhoek en rechtsaf naar de Skate- en BMX Baan. FOLLOW THE MUSIC!
  • Komt u toch met de auto volg dan de aanwijzingen van de verkeersregelaars om de auto op de toegewezen plekken te parkeren.
  • Parkeren op de Sint – Antoniedijk is niet toegestaan ivm. doorstroom van de skateparade. Er zijn vlak bij het begin- en eindpunt van de wandeling parkeerplaatsen oa.
    GRATIS achter Tuincentrum Overvecht en langs de Gageldijk en links van Sint-Anthoniedijk.
  • Heb je een U-pas? Neem ‘m mee! RUIG030 heeft dan gratis leenskates voor U-pashouders. Neem hem dus mee als je er eentje hebt. Geen U-pas: €2 (volwassenen) / €1 (kinderen).
  • Neem je eigen skates, BMX fiets, rollerskates, skateboards mee, dan doen wij dat ook 😉
  • Neem je eigen veggie & vlees mee voor de BBQ, dan doen wij dat ook 😉
  • Ben jij ? Stuur je foto en laat je ruigste kant zien! WIN een RUIG030 verrassingspakket  info@ijsclubsiberia.nl
  • Meer informatie telefoon 06-41679005