Steun de ijsclub!

Een nieuw spaarprogramma beloont jou en ijsclub Siberia voor de duurzame keuzes die je maakt.

Doenkies beloont de duurzamere keuzes die jij maakt. Alle producten waarmee je Doenkies spaart, zijn beoordeeld door de onafhankelijke voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal. Zo zorgen we samen voor dat we aankopen belonen die echt bijdragen aan een mooiere wereld.

1 Doenkies = 1 eurocent

Download hier de DOENKIES APP.

IJsbeerbankjes

Wanneer je je gratis ingeschreven hebt, dan spaar je meteen voor je eerste Doenkies.

Deze Doenkies kun je vervolgens geven aan een mooi duurzaam initiatief.

Eén van doelen is om twee Siberia IJsbeerbankjes mogelijk te maken!

Deze ijsbeerbankjes worden gemaakt door de leerlingen van het Nuovo Pouwercollege.

Met de Siberia IJsbeerbankjes kunnen wij je sminken of jij kan je schaatsen aandoen of gezellig bij het kampvuur zitten.

Je kunt IJsclub Siberia ook gewoon financieel ondersteunen als donateur of vriendje. Klik hier en kijk op de website in de shop.

#ijsclubsiberia #schaatsbank #samenvoorovervecht #Doenkies  #samenyes #maex #mooierewereld #nationaleweekzondervlees