Terugblik Glow in the Park 2019

IJsclub Siberia organiseerde voor de vierde keer Glow in the Park in het Gagelbos. Dit was de koudste editie van Glow in the Park. We gingen weer lekker banjeren; donker, koud, onverwachte lichtjes, mensen en leuke verrassingen, lekker eten en vooral een hoop gezelligheid!

IJsclub Siberia, Cultuur Platform Overvecht, ROC Midden Nederland en vele anderen organiseerden een lichtjestocht door het Gagelbos, de Ruigenhoekse Polder en langs IJsbaan de Gagelplas en had start en finish vanaf Skatebaan Ruigenhoek.

” Eén van de leuke winter-events in Overvecht! “

Glow in the Park was weer een hartverwarmend festival, een winters avontuur, voor jou, je vrienden, buren en familie. Vrijdagavond en zaterdagavond bezochten ruim 2000 bezoekers ons Glow in the Park Festival. Glow in the Park werd ook door NS Favourites verkozen tot één van de drie beste events van januari ’19.

Foto’s en filmpjes zijn terug te kijken op social media: youtube, twitter, instagram en facebook.

Vindt jezelf terug < FOTO > op Facebook

Kijk hier voor een video impressie van Olivier Beens van Glow in the Park 2019

#Glowinthepark werd mogelijk gemaakt door: Cultuur Platform Overvecht, Smile Licht en Geluid Utrecht, ROC Midden Nederland, Nuovo Pouwercollege, lichtkunst van de Beeldjutters en Light-Up Collective, poppenspeler Ina Geisler, verhalenvertellers van de Voorleesexpress en Theater Stut. Cultuurspot Overvecht met Dance Moves en DJ’s.  Theatergroep Stut Open ism. Creative College, die dit jaar de one-minute story’s gaan vormgeven met Stut Koor, 10 acteurs en actrices.

Muziek met oa. verschillende koren uit Utrecht oa. studentenkoor Dekoor, draaiorgelmuziek van Joop Budding, Aart Desjant doedelzakspeler, accordeoniste Vieve Buijs, Angela van Leeuwen zingt kleine miniatuurtjes voor jong en oud(er).

En bij het kampvuur oa. Siberian Oxygen en Isabel Nolde e.v.a.

Locatie

Skatebaan Ruigenhoek  (klik op de kaart of link voor de ingang van Glow in the Park: naast Gageldijk no.8)