Skate4daagse 2021

Heb je óók zin om met dit lekkere zonnetje te gaan skaten? Kinderen winnen nieuwe skates…hoe? Doe mee met de skate4daagse!

Fotowedstrijd tijdens Skate4daagse

Het is skatetijd deze zomervakantie! En kinderen kunnen nieuwe skates winnen door hun mooiste skate foto in te sturen.

IJsclub Siberia stelt ism. Fila Skates Official 5 paar junior skates beschikbaar, met bescherming, voor de mooiste skate foto’s uit Utrecht Overvecht.

• Foto’s kunnen voor promotie gebruikt worden door IJsclub Siberia Overvecht.
  • Over de prijsuitreiking kan verder niet met de jury onderhandeld worden.
  • De fotowedstrijd is op initiatief van IJsclub Siberia.

Foto’s kun je insturen naar info@ijsclubsiberia.nl

Schrijf je nu in voor de SKATE4daagse 2021!

Ben je ook zo gek op skaten en hou je van een leuke uitdaging? Dan is de SKATE4daagse echt iets voor jou! Ga vier dagen lekker de weg op om over het asfalt te rollen, alleen, met het gezin, met je skatevrienden of je schaats- of inlineskatevereniging.

Wanneer is de Skate4daagse?

Van 30 augustus tot en met 5 september vindt de SKATE4daagse plaats. Je doet mee als je in deze week vier keer de weg op gaat om lekker te skaten. Je kunt uit vier afstanden kiezen:

• 5 kilometer
  • 10 kilometer
  • 15 kilometer
  • 20 kilometer

Hoe doe je mee?

Bekijk de onderstaande video en volg de 4 stappen om je aan te melden voor de #SKATE4daagse