Zomerfeest 2019

Het Zomerfeest 2019 met 25 graden. Op donderdagmiddag 27 juni organiseerden we samen met het Pouwercollege een gezellig buurtterras met muziek, sport en spel, dans, lekkere hapjes en 2e hands markt bij natuurijsbaan Park De Watertoren. Het waterbadje bij Park De Watertoren was <AAN> Deelname gratis !

Op Facebook kun je terugkijken naar onze foto’s.

De start van het buurtterras en de markt was om 16:00 uur.

Een zomers wijkfeest voor jou, je vrienden, buren en familie.

Buren ontmoeten elkaar op het gezellige terras en kinderen springen op het luchtkussen, genieten van muziek, spelletjes en lekkere hapjes. Daarnaast was er een 2e hands markt met kleding en spullen en plantjes verkoop. Je kon mee doen met de sport en spel activiteiten en mooie prijzen winnen bij het Rad van Fortuin.

Plezier voor jong en oud. Gezelligheid bij onze ijsbaan in Park de Watertoren én mét zomerijs.

Het zomerse weerbericht van Arie Verrips met warm, droog en zonnig weer

Het is zelfs niet uitgesloten dat de temperatuur donderdag dichtbij de 30 graden komt. Prima dus voor buitenactiviteiten, je moet er zelfs een beetje op letten dat de mensen genoeg drinken. Vanaf maandag 24 juni wordt het zonnig, en waarschijnlijk zeer warm. In de stad kan het laat in de middag 30 graden worden. Maatregelen tegen warmte zijn wenselijk (beschutting, mogelijkheid voor verkrijging van genoeg te drinken). Dinsdag en woensdag worden tropische dagen. De kans dat het ook donderdag 30 graden wordt, lijkt met het draaien van de wind naar N een stuk af te nemen. Maar 25 graden of iets er boven is nog steeds waarschijnlijk. De kans op onweer of regenbuien op donderdag is nog steeds minimaal. Het lijkt me daarom niet nodig om kramen binnen op te stellen.

Als we deze komende winter voor de ijsactiviteiten net zo veel geluk zouden hebben …

Datum: 27 juni 2019
Tijd: 16.00-20.00 uur
Locatie: La Bohemedreef 7, Utrecht
LET OP: Pinnen is niet mogelijk. Neem zo veel mogelijk gepast geld mee voor de markt.

Meer informatie: Docente Marleen mhengstum@pouwermail.nl

Of kijk op  FACEBOOK

Programma:

Creatieve workshops Tussen 16 en 20 uur
Verkoop 2e hands spullen Tussen 16 en 20 uur.
Eten en drinken Tussen 16 en 20 uur.
Luchtkussen Tussen 16.00 uur en 20.00 uur.
Bingo 16.30 uur en 18.00 uur.
Rad van Fortuin 17.00 uur en 19.00 uur
Kleurplatenwedstrijd uitslag 17.30 uur
Broodjes en/ of marshmallows roosteren. Tussen 16.00 uur tot 19.30.
Henna versiering Tussen 16 en 19 uur
Voetbal en Basketbal Tussen 16 en 19 uur
Poppenkast 16.30 uur/ 17.30 uur en 18.30 uur
Skaten Tussen 16.00 uur en 20.00 uur.
Schminken Tussen 17.00 uur en 19.30 uur
Hindernisbaan Tussen 16.00 uur en 20.00 uur.
Body balance les 18.30 uur
Verhalen verteller Tussen 16 en 20 uur
Zwembadje park De Watertoren Hele dag aan

Over Pouwercollege

Pouwer College is een school voor praktijkonderwijs in de wijk Overvecht. De leerlingen van Pouwer College leren door doen in een betekenisvolle omgeving. Zo zijn wij de praktijkschool in Nederland met een professionele fietsenwerkplaats. De wijk en de buurt zijn zoveel mogelijk betrokken en nodig bij het bieden van betekenisvol onderwijs en echte opdrachten. We hebben een breed bedrijvennetwerk, waardoor er voor leerlingen een ruime keuze is om stages te lopen, werkervaring op te doen en zo mogelijk een baan te vinden. De leerlingen verlaten de school als ze een baan hebben of stromen door naar vervolgonderwijs. Daarnaast werken we samen met oa IJsclub Siberia. Een vrijwilligersorganisatie voor natuur- en sportactiviteiten in Utrecht Overvecht. Het Pouwercollege ondersteunt IJsclub Siberia in het beheer en organiseren van de nieuwe natuurijsbaan in Park De Watertoren aan de Marnedreef in Overvecht als het vriest.

Pouwercollege en IJsclub Siberia willen ‘positief verbinden’. Daar word je warm van!