Zomermarkt en buurtfeest

Op woensdagmiddag 14 juni organiseerden we samen met het NUOVO Pouwercollege een gezellig “Zomerfestival”; zomermarkt en buurtfeest bij natuurijsbaan Park De Watertoren. Onze weerman Arie Verrips voorspelde mooi weer, zodat het waterbadje bij Park De Watertoren open kon. Deelname was gratis!

Een zomers wijkfeest

Buren ontmoeten elkaar op het gezellige terras en kinderen springen op het luchtkussen, genieten van lekkere hapjes en muziek.

Je kunt meedoen met de Kleurplaten wedstrijd voor basisschoolleerlingen. Je kunt één van de drie paar nieuwe skates winnen t.w. 50 euro van onze partner FILA SKATES.

En je kunt meedoen met verschillende workshops en mooie prijzen (voor verschillende leeftijdsgroepen) winnen bij het Rad van Fortuin oa. een nieuwe fiets. Gezelligheid en plezier voor jong en oud.

Een greep uit de gratis activiteiten:

fotoboek

Foto’s en filmpjes zijn terug te vinden via de link op FACEBOOK of INSTAGRAM

*mocht je bezwaar hebben betreft plaatsen van foto’s stuur een screenshot naar info@ijsclubsiberia.nl

Datum: 14 juni 2023
Tijd: 16.00-20.00 uur
Locatie: La Bohemedreef 7, Utrecht
LET OP: Pinnen is niet mogelijk. Neem zo veel mogelijk gepast geld mee voor de markt.

Meer informatie: repro@pouwercollege.nl

Weersvoorspelling

De weersvoorspelling van onze weerman Arie Verrips voor 14 juni: “De kans op regen op de 14e juni is wel heel erg klein geworden. Nog altijd moet er hogedruk liggen in het gebied Britse Eilanden tot Scandinavie. De positie is natuurlijk nog wat ongewis, maar dit heeft alleen gevolgen voor de temperatuur en de hoeveelheid zon.

Het wijst erop dat we 14 juni een hogedrukgebied boven N-Europa hebben en onweersstoringen ten zuiden van ons. Dat betekent een grote kans op uitgesproken warm weer. Vrijwel zeker wordt het 25 graden of warmer. Weer voor zwembadjes, e.d. Er is in de loop van volgende week in de namiddag en avond wel een wat toenemende kans op een onweersbui, maar echt groot lijkt die kans niet te worden. Iets om in het achterhoofd te houden. Maatregelen tegen regen lijken me niet nodig, wel tegen warmte. De warmte wordt met een eventuele onweersbui niet verdreven.”

Over Pouwercollege

Pouwercollege is een school voor praktijkonderwijs in de wijk Overvecht Zuid. De leerlingen van Pouwercollege leren door doen in een betekenisvolle omgeving. Het Pouwercollege ondersteunt IJsclub Siberia in het beheer en organiseren van de natuurijsbaan in Park De Watertoren aan de Marnedreef in Overvecht als het vriest.

Pouwercollege en IJsclub Siberia willen ‘positief verbinden’. Daar word je warm van!