Herfstfeest Speelbos Gagelbos

oktober 31
Price: Gratis

Tijdens de herfstvakantie, donderdag 31 oktober van 13:00-17:00 uur is er een magische herfstwandeling vol verhalen. Er is muziek en theater in Fort De Gagel én het Speelbos Gagelbos! De toegang gratis! Kijk via deze link naar de aftermovie van 2023.

De gratis activiteiten zijn:

Een gratis middag vol avontuur in en rond het Speelbos Gagelbos ism. Fort De Gagel, Bibliotheek Overvecht, ROC Midden Nederland, Dock Utrecht, Utrecht Natuurlijk, Staatsbosbeheer, Manege ’t Hoogt, Verhuisbedrijf Utrecht en IJsclub Siberia.

Genoeg te beleven voor een middag vol buitenplezier! Klik hier voor het programma 2023 met afvinklijst

Wandelen in het bos met de boswachter • luisteren naar herfstverhalen • muziek • knutselen • poffertjes • broodjes bakken • kampvuur • vuurshow • muziek en theater in Fort De Gagel

Foto’s terugkijken van ons Herfstfeest op FacebookInstagram en onze Herfstprofessor Harm deelt zijn verhaal via deze link

De toegang was gratis én geheel op eigen risico.

Kom op de fiets!

Je kunt je fiets neerzetten bij de parkeerplaats ter hoogte van Gageldijk 104-C.

Voorstellingen zijn doorlopend in Fort De Gagel en Speelbos Gagelbos om 13:00 uur, 13:30 uur, 14:00 uur, 14:30 uur,15:00 uur en 15:30 uur.

Afsluitend een vuurshow tussen 16:15 – 16:45 uur.

Weerbericht

Onze weerman Arie Verrips geeft, zoals bij ieder buitenfeestje, zijn weersverwachting. Arie houdt ons ook op de hoogte in zijn laatste “Weer & bericht”

Contant en pin

De onkosten voor de koffie, thee, (warme) chocolademelk zijn bepaald door de cateraars Emyu Coffee Bar en The Mobile Bar.

Voor de koele drankjes van IJsclub Siberia vragen een vrijwillige bijdrage naar draagkracht en voor het goede doel KiKa.

Marjolein van Wijk, bekend van het Nijntje Pleintje, staat weer met haar poffertjes op ons feestje.

Muntjes zijn verkrijgbaar bij de Muntenbar prijs €1,50

Neem contant geld mee of betaal met je mobiele telefoon via onze QR Code of pin.

Het is toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.

Je kunt natuurlijk óók binnen in Fort de Gagel je extra verwarmen en gebruik maken van de toiletvoorzieningen.

KiKa sponsor actie

IJsclub Siberia is een Vereniging zonder winstoogmerk. We doen met sponsor acties mee voor KiKa.  De verkoop van onze berenkoekjes, frisse en warme drankjes leveren een mooi bedrag op voor Stichting KiKa, Stichting Kinderen Kankervrij, voor onderzoek naar kinderkanker.

Een gezond kind heeft wel 100 wensen. Een ziek kind maar één… Maak het verschil en kom in actie!

Herinneringen maken we samen

Ten behoeve van onze publiciteitsactiviteiten worden er foto’s gemaakt. Deze worden ingezet op de sociale media en website voor méér sponsoren, waardoor onze buitenfeestjes mogelijk blijven. Onze huisfotograaf Ton van de Blaak kun je altijd vragen om je buitenbeeld te houden of juist in beeld.

Foto’s zijn terug te kijken op Facebook en Instagram

Kleurplaat downloaden

Neem je kleurplaat mee naar ons Herfstfeest en de eerste 50 bezoekers ontvangen een leuke verrassing!

Klik op link of de kleurplaat om deze te downloaden via Dropbox

Date: 31 okt
Time: