Over De Brug Feest Zomerfeest Speelbos Gagelbos

augustus 31
Price: Gratis

Een hele fijne middag vol avontuur in het Speelbos Gagelbos met het Over de Brug Feest op 26 augustus 2023 van 13:00 – 16:30 uur. De toegang is gratis.

Op de laatste zaterdag van augustus bruist het weer in het Speelbos Gagelbos van de feestelijke activiteiten! Zet hem vast in je agenda.

Een middag vol avontuur in de natuur ism. Dock Utrecht, Stadsboerderij Gagelsteede, Staatsbosbeheer, Luna Movement en IJsclub Siberia.

Vanwege de aangepaste vergunning is er minder Koek & Zopie aanwezig op het Over De Brug Feest. Het is wel toegestaan om eigen consumpties mee te nemen.

Alle inkomsten van ons buitenfeestje komen ten goede aan Stichting KiKa, Stichting Kinderen Kankervrij, voor onderzoek naar kinderkanker.

Een gezond kind heeft wel 100 wensen. Een ziek kind maar één… Maak het verschil en kom in actie!

Een greep uit de gratis activiteiten:

Klimmen, klauteren en sporten in het bos met oa. slacklinen en pijl en boogschieten.

Knutselen met Esther, Hadewich, Marlies, Eemken en Dagmar.

Spelen en leren hoepelen met Eva

Spelen met modder en waterbeestjes vangen.

Sportief bezig zijn met Daniël en zijn team Luna Movement

Gratis sminken en je verkleden als een stoer kriebelbeestje met Nick.

En luisteren naar junior en senior verhalenvertellers Sam, Barbara, Ineke, Ina, Saskia en Fee.

Kies een lied én zing mee met dé 4 ukeleles en stemmen van Janneke, Anne, Femke en Els van Joekbox

Genoeg te beleven voor een middag vol buitenplezier.

Het Over de Brug feest wordt voor de achtste keer gevierd.

De toegang is gratis én geheel op eigen risico.

Jij bent uitgenodigd!

Meedoen als vrijwilliger? Ja, ik doe mee met Team IJsclub Siberia!

Zaterdag 26 Augustus 2023 van 13.00- 16.30 uur in het Speelbos Gagelbos

Kom samen met je kinderen over de brug, die de wijk Overvecht en Stadsboerderij Gagelsteede met het Speelbos Gagelbos verbindt!

Wil je je avontuur al op Stadsboerderij Gagelsteede laten beginnen? Pak op de boerderij de Speelbos Gagelbos Challengekaart mee óf download hem hier (PDF, via de website van Utrecht Natuurlijk).

In 15 minuten wandel je naar het Speelbos Gagelbos

Een kleine parkeerplaats is aanwezig bij Startpunt Speelbos Gagelbos en Fort De Gagel ter hoogte van Gageldijk nr 104 3566 MH Utrecht

Klik hier voor info op oa. website van Utrecht Natuurlijk

Foto’s worden gemaakt ten behoeve van publiciteitsactiviteiten voor méér sponsoren, waardoor onze buitenfeestjes mogelijk blijven.

Foto’s zijn terug te kijken op Facebook en Instagram

Date: 31 aug