Over De Brug Feest Zomerfeest Speelbos Gagelbos

augustus 31
Price: Gratis

Een hele fijne middag vol avontuur in het Speelbos Gagelbos met het Over de Brug Feest op 31 augustus 2024 van 13:00 – 16:30 uur. De toegang is gratis.

Het thema dit jaar is “Speuren naar sporen”

Het Over de Brug feest wordt voor de negende keer gevierd. Op de laatste zaterdag van augustus bruist het weer in het Speelbos Gagelbos van de feestelijke activiteiten! Zet hem vast in je agenda. Een middag vol avontuur in de natuur ism. Dock Utrecht, Stadsboerderij Gagelsteede, Staatsbosbeheer, Luna Movement en IJsclub Siberia.

Het thema dit jaar is Speuren naar sporen. Kun jij ontdekken wat de uil gegeten heeft? Ontdek met de speurtocht welke uil zo hongerig is geweest. De toegang is gratis én geheel op eigen risico. Jij bent uitgenodigd! Meedoen als vrijwilliger? Ja, ik doe mee met Team IJsclub Siberia!

Er is Koek & Zopie aanwezig op het Over De Brug Feest. Het is toegestaan om eigen consumpties mee te nemen. Alle inkomsten van ons buitenfeestje komen ten goede aan Stichting KiKa, Stichting Kinderen Kankervrij, voor onderzoek naar kinderkanker.

Klim, klauter, speel met modder. Wordt lekker vies en ga voldaan naar huis.

Een greep uit de gratis activiteiten:

Hobby Horse knutselen met Esther, Hadewich, Marlies, Eemken en Dagmar + spelen met modder en waterbeestjes vangen + oefen je Bushcraft skills bij Pieter + sportief bezig zijn met Daniël en zijn team Luna Movement + Gratis sminken en je verkleden als een vlinder of leeuw met Nick + luisteren naar junior en senior verhalenvertellers Sam, Barbara, Ineke, Ina, Saskia en Fee + ontdek wat er te ontdekken valt bij De Ontdekhal in het bos + klim, klauter, speel met modder + word lekker vies + ga voldaan naar huis + genoeg te beleven voor een middag vol buitenplezier

Zaterdag 31 Augustus 2023 van 13.00- 16.30 uur in het Speelbos Gagelbos

Kom samen met je kinderen over de brug, die de wijk Overvecht en Stadsboerderij Gagelsteede met het Speelbos Gagelbos verbindt!

Wil je je avontuur al op Stadsboerderij Gagelsteede laten beginnen? Pak op de boerderij de Speelbos Gagelbos Challengekaart mee óf download hem hier (PDF, via de website van Utrecht Natuurlijk).

In 15 minuten wandel je naar het Speelbos Gagelbos

Een kleine parkeerplaats is aanwezig bij Startpunt Speelbos Gagelbos en Fort De Gagel ter hoogte van Gageldijk nr 104 3566 MH Utrecht

Klik hier voor info op oa. website van Utrecht Natuurlijk

Date: 31 aug