Skatefeest Roll Out met Free Skating Utrecht

juni 9 @ 12:30 - 17:00
Price: Gratis

Zondag 9 juni Skatefeest FSU Rollout bij IJsclub Siberia op Skatebaan Ruigenhoek in het Noorderpark. Vanaf 12.30 – 14.30 voor kids (workshops en roller-cross). Na 15.00 open voor jong en ouder(s). Er zijn gratis inline skates om te gebruiken.

Skatefeest met Freeskating Utrecht

⛸️ Zondag 9 juni 2024 Roll out Skatefeest in samenwerking met Free Skating Utrecht en IJsclub Siberia! ❄️ Skatebaan Ruigenhoek.

Skatefeest Roll Out is een dans- en muziekfeest met demonstraties: Outdoor Sports & Grafitti Art & Streetdance & Skaten & Streetdance & Roller-cross.

Laat ons weten of je erbij bent door je aan te melden op Facebook via deze button

Het is tijd om je moves te laten zien!

Het is tijd om je skates of rolschaatsen uit de kast te halen en je moves te laten zien op ons skatefeest! Vanaf 12:30 uur gratis inline skates en bescherming en skatelessen voor kinderen vanaf 5 jaar t/m 12 jaar. Van 15:00 – 17:00 uur voor ♡alle leeftijden.

Een dag vol plezier, muziek en plezier op de skatebaan Ruigenhoek in het Noorderpark!

Of je nu een doorgewinterde skater bent of net begint, iedereen is welkom om mee te doen!

Er is een Kleurplatenwedstrijd en verloting bij Skatepark Ruigenhoek. Er zijn mooie prijzen te winnen, waaronder nieuwe skates! Neem je ingekleurde kleurplaat mee en bij inlevering kun je een kado grabbelen uit onze grabbelton (verspreiding kleurplaten via de Overvechtse Basisscholen).

Huisregels en praktische tips

• Deelname is geheel op eigen risico. We doen ons best alles zo veilig mogelijk te laten lopen. U bent zelf aansprakelijk voor eventueel geleden schade.
  • Volg de aanwijzingen van de medewerkers. Langs het parcours en langs de weg staan medewerkers die zorgen dat alles in goede banen loopt.
  • Kom jij ons helpen? Baanmakers en mooimakers gezocht; We zijn op zoek naar vrijwilligers om het event mogelijk te maken. Het wordt een feest om dit samen te organiseren. Je doet ervaring op met het organiseren van events en je geeft de bezoekers een mooie ervaring. Meer info klik op deze link.
  • Kom lopend of op de fiets. Het is het snelst en het makkelijkst om met de fiets te komen (10 minuten vanaf centrum Utrecht Overvecht). Locatie: Skatebaan Ruigenhoek in het Noorderpark Utrecht Overvecht ingang via Kanonsdijk.
  • All wheels welcome | let’s roll out!
    Neem je eigen skates, rollerskates, skateboards mee, dan doen wij dat ook.
  • Er zijn gratis inline skates
  • Vreedzame leefomgeving zijn we samen! Samen zijn we verantwoordelijk voor een prettige leefomgeving. Kinderen, jongeren, ouders, opvoeders kunnen hier een grote bijdrage aan leveren. Samen werken we aan een veilige en vreedzame wijk, waar bewoners zich betrokken voelen en gezamenlijk verantwoordelijkheid nemen voor het creëren van een prettige leefomgeving.
  • Meer informatie telefoon 06-41679005

Samen herinneringen maken

Ten behoeve van onze publiciteitsactiviteiten worden er foto’s gemaakt. Deze worden ingezet op de sociale media en website voor méér sponsoren, waardoor onze buitenfeestjes mogelijk blijven. Onze huisfotograaf Ton van de Blaak kun je altijd vragen om je buitenbeeld te houden of juist in beeld.

Foto’s zijn terug te kijken op Facebook en Instagram

Deel jouw skateavonturen en favoriete momenten met de hashtag #Skatefeest en laten we samen herinneringen maken!⛸️⛸️

#freeskatingutrecht #ijsclubsiberia  #Ruig030 #Skateparkruigenhoek #NoorderparkRuigenhoek #Rollercross