Kleurwedstrijd

Kleurwedstrijd tijdens de kerstvakantie. Win jij een leuk verrassingspakket?

IJsclub Siberia Overvecht is van buiten dingen doen…en binnen kun je ook leuke dingen doen tijdens de kerstvakantie.

Klik op de kleurplaat voor de link naar de Pdf om te downloaden.

We hopen natuurlijk weer te kunnen schaatsen bij IJsbaan Park De Watertoren.

Gezien het winterweerbericht is dat nú nog niet mogelijk.

Win jij een leuk verrassingspakket?

Doe mee en lever je kleurplaat in bij de 2e hands winkel van Nuovo Pouwercollege La Bohèmedreef 7 Utrecht Overvecht.

Kleurplaat gemaakt door Femme ter Haar, is ook verkrijgbaar via de buurtkamers en speeltuinen in Overvecht.

We wensen verder al onze vrijwilligers, donateurs, vrienden, partners en sponsors een gelukkig nieuwjaar. Tot ziens in 2022!

En wij vragen of je verder mee wil bouwen met ons aan IJsbaan Park De Watertoren in Utrecht Overvecht.

Tot en met 16 februari 2022 start de crowdfunding voor de Nieuwe Mobiele Schaatsopslag van IJsclub Siberia. Doe mee! Doneer en deel onze actie!