Crowdfunding Nieuwe mobiele schaatsopslag geslaagd!

Bij IJsbaan Park De Watertoren in Utrecht Overvecht is de nieuwe mobiele schaatsopslag met een crowdfunding geslaagd! Extra gelden zullen gebruikt worden voor belettering en verlichting van de opslag en aanschaf van opbergruimte. klik hier >>> Bouw mee aan ijsbaan Park De Watertoren

Bouw mee aan ijsbaan Park De Watertoren

Ook na afloop van de crowdfunding kun je blijven meebouwen aan de ijsbaan en onze activiteiten ondersteunen. Donateur worden van ijsclub Siberia? Voor 25 euro per jaar krijg je gratis toegang en VIP ontvangst bij onze buitensport activiteiten. We zijn heel blij met je bijdrage, zó verstevigen we onze ambities voor Utrecht Overvecht. Rekeningnummer NL64 INGB 0006 8527 91 o.v.v. “Donateur IJsclub Siberia”.

Bedrijvenactie vanaf 500 euro; verzoek om het bedrijflogo met voldoende pixels door te sturen naar info@ijsclubsiberia.nl.

Iban: NL64 INGB 0006 8527 91 tnv. Donateur

Voor de leenschaatsen is er samen met Dion van Lugtenburg van Eron Staal een Nieuwe Mobiele Schaatsopslag ontworpen.

Deze opslagruimte kan verplaatst worden vanaf het achterplein van Nuovo Pouwercollege naar de 100 meter verder gelegen natuurijsbaan Park De Watertoren.

De Nieuwe Mobiele Schaatsopslag, met ruim 250 schaatsen, wordt een plek waar kinderen en ouders uit de buurt samenkomen om hun schaatsen bij ijsbaan Park De Watertoren op te halen.

Een goede opslag zorgt ervoor dat onze materialen het gehele jaar duurzaam kunnen worden opgeslagen.

En het is een veilige, droge en warme plek voor onze vrijwilligers.

Wat zijn de kosten?

Onze crowdfundingsactie heeft ruim 4000 euro opgebracht. En mede dankzij een aantal van onze partners: Eron Staal, Zorgmanege ’t Hoogt, Het Ondernemersfonds, Soenda Festival, Elise Mathilde Fonds en KF Hein Fonds.

De Gemeente Utrecht betaalt de helft van de kosten. Daarnaast verzorgen zij de kosten voor uitbreiding en betegelen van het achterplein.

De totale onkosten voor deze Mobiele Schaatsopslag zijn 7500 euro.

Extra financiering

De extra gelden voor de nieuwe mobiele schaatsopslag worden gebruikt voor belettering en verlichting van de opslag en aanschaf van opbergruimte. Daarnaast komt er een inventaris met kookpunt, electra en natuurlijk opslagbakken voor de schaatsen in de opslag.

Steun ons en win mooie ijsclub Siberia prijzen!

** KLIK HIER voor de ** SPECIALE * NIEUWSBRIEF SCHAATSOPSLAG **