#AFGELAST Nieuwjaarsfeest Aurora

Op zondag 2 januari zouden we met elkaar het nieuwe jaar vieren met het Aurora Nieuwjaarsfeest in en om ZIMIHC theater Stefanus, voor en door bewoners uit Overvecht. Ivm. de coronamaatregelen is het feest afgelast. We hebben nog geen nieuwe datum.

Gelukkig nieuwjaar!

Het Nieuwjaarsfeest luid ook de crowdfunding in van IJsclub Siberia Bouw mee aan de Nieuwe Mobiele Schaatsopslag Gelukkig gaat onze crowdfundingsactie wel door!

Buiten Winters Wonderland

Ijsclub Siberia is al jaren onderdeel van het Cultuurplatform Overvecht. ZIMIHC theater Stefanus is nú het decor voor een hele middag muziek, creativiteit en lekkere lokale hapjes. Helaas gaat het feest niet door ivm. de corona maatregelen.

In en om het gebouw zou er van alles te beleven zijn. Buiten word je warm gehouden door vuurkorven, waar in grote ketels warme chocolademelk en glühwein worden bereid.

Een dag na Nieuwjaar mag je je samen met andere bewoners onderdompelen in een winters wonderland. Geniet van warme chocolademelk, lichtjes en vooral veel gezelligheid.

Het Aurora Nieuwjaarsfeest is voor iedereen, van jong tot oud!

Binnen in het theater

In de theaterzaal zijn er optredens van groepen uit Overvecht. Op De Binnenplaats (de foyer) kun je allerlei toffe activiteiten doen. Altijd al willen leren hoe je een zeefdruk maakt of wil je een henna tattoo laten zetten? Dat kan deze middag!

Praktische informatie:

Aurora Nieuwjaarsfeest