Zomerfeest 2022

Op donderdagmiddag 16 juni organiseren we samen met het NUOVO Pouwercollege een gezellig buurtterras met een rommelmarkt, workshops, en lekkere hapjes bij natuurijsbaan Park De Watertoren. Tevens het openingsfeest van onze nieuwe mobiele schaatsopslag. Met mooi weer is het waterbadje bij Park De Watertoren <AAN> Deelname gratis !

Een zomers wijkfeest

Mooi weer én ruim 450-500 buurtbewoners jong en ouder vierden met óns samen hét Zomerfeest bij Pouwercollege. En….de officiële opening van onze nieuwe mobiele schaatsopslag.

Buren ontmoeten elkaar op het gezellige terras en kinderen springen op het luchtkussen, genieten van lekkere hapjes en muziek. Je kon meedoen met verschillende workshops en mooie prijzen winnen bij het Rad van Fortuin.

Een geslaagde dag!

Dank de artiesten, vrijwilligers en deelnemers voor deze mooie dag!

Een greep uit de gratis activiteiten:

Bingo met mooie prijzen · workshops en vintage markt • Namen actie nieuwe schaatsopslag • Gratis sminken • zwembadje · luisteren naar muziek • oud Hollandse spelletjes • lekker vrij spelen • met stokken leren jongleren • lekkere hapjes, zomerijs en andere frisse drankjes • workshops en vintage markt • Namen actie nieuwe schaatsopslag • Gratis sminken • luisteren naar muziek • oud Hollandse spelletjes • lekker vrij spelen • met stokken leren jongleren • lekkere hapjes, zomerijs en andere frisse drankjes • activiteiten van de Pouwercollege Winkelstraat • dansworkshop en hoela hoep • slacklinen • happy stones schilderen ·

Koek&Zopie = OPEN

Tevens is de opening van onze nieuwe schaatsopslag en koek&zopie huisje. Deelnemers aan onze Voorjestadsie Crowdfunding loterij kunnen hun prijzen ophalen.

Gezelligheid en plezier voor jong en oud.

Praktisch
Datum: 16 juni 2022
Tijd: 16.00-20.00 uur
Locatie: La Bohemedreef 7, Utrecht
LET OP: Pinnen is niet mogelijk. Neem zo veel mogelijk gepast geld mee voor de markt.

Meer informatie: repro@pouwercollege.nl

De foto’s * zijn terug te zien op Facebook en Instagram

*mocht je bezwaar hebben betreft plaatsen van foto’s stuur een screenshot naar info@ijsclubsiberia.nl

Over Pouwercollege

Pouwercollege is een school voor praktijkonderwijs in de wijk Overvecht Zuid. De leerlingen van Pouwercollege leren door doen in een betekenisvolle omgeving. Zo zijn wij de praktijkschool in Nederland met een professionele fietsenwerkplaats. De wijk en de buurt zijn zoveel mogelijk betrokken en nodig bij het bieden van betekenisvol onderwijs en echte opdrachten. We hebben een breed bedrijvennetwerk, waardoor er voor leerlingen een ruime keuze is om stages te lopen, werkervaring op te doen en zo mogelijk een baan te vinden. De leerlingen verlaten de school als ze een baan hebben of stromen door naar vervolgonderwijs. Daarnaast werken we samen met oa IJsclub Siberia. Een vrijwilligersorganisatie voor natuur- en sportactiviteiten in Utrecht Overvecht. Het Pouwercollege ondersteunt IJsclub Siberia in het beheer en organiseren van de natuurijsbaan in Park De Watertoren aan de Marnedreef in Overvecht als het vriest.

Pouwercollege en IJsclub Siberia willen ‘positief verbinden’. Daar word je warm van!